Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu - Centralny System UwierzytelnianiaNie jesteś zalogowany | zaloguj się
AKTUALNOŚCI KATALOG MÓJ USOSWEB DLA STUDENTÓW DLA PRACOWNIKÓW MODUŁY DODATKOWE
ostatnia migracja danych: ok. 3 godziny temu
usosweb_status_ok
ostatnia modyfikacja tego dokumentu: 2 dni temu
Witaj w systemie USOSweb Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu
USOSweb przeznaczony jest dla studentów którzy rozpoczynają studia od semestru 2015/16 zimowego i semestrów późniejszych.

Pierwsze logowanie do systemu powinno być możliwe po otrzymaniu legitymacji studenckiej (dotyczy nowych studentów).
W tym samym czasie dostęp powinni uzyskać studenci którzy legitymację już posiadają.
Problemy z logowaniem można zgłaszać mailowo na adres: usos@upwr.edu.pl

Zalogować można się poprzez CAS do którego przekirowuje przycisk "zaloguj", znajdujący się w prawym górnym rogu strony.
Pozostali studenci korzystają z dotychczasowego edziekanatu.
Domyślne dane logowania dla studentów to numer albumu (login) oraz hasło składające się z pełnego numeru PESEL, pierwszej małej litery imienia oraz znaku wykrzyknik (pisanych w podanej kolejności).

Po kliknięciu przycisku "zaloguj" nastąpi przekierowanie na stonę Centralnego Systemu Uwierzytelniania Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu , gdzie należy wprowadzić dane do logowania. Po poprawnym zalogowaniu nastąpi przekierowanie do strony USOSweb.

Zapisy w systemie ul.up.wroc.pl Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu 20.09.2016
W dniu 23.09.2016 r. ruszają zapisy na Przedmioty Ogólnouczelniane
Organizacja roku akademickiego 2016/2017

Kilknij w ten link, przekierowuje on do strony z zapisaim: ul.up.wroc.pl



Uwaga! Dla studentów pierwszego semestru, którzy dostęp do zapisów uzyskują po otrzymaniu legitymacji studenckiej, zapisy trwają do końca pierwszego tygodnia rozpoczętego semestru.

Zarządzenie nr 5/2015 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 15 stycznia 2015 roku

Zarządzenie nr 50/2016 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 13 czerwca 2016 roku

Uwaga studenci 2 i 3 semestru! Zapis będzie możliwy dopiero po otrzymaniu żetonu!
Żetony przydzielane są po uzyskaniu wpisu na kolejny semestr.
Nowe żetony będą przyznawane studentom którzy uzyskali prawo do zapisów 2 razy dziennie (rano ok. godziny 8 i po południu ok. godziny 15).

Przypominamy, że do uzyskania wpisu na kolejny semestr wymagane jest uzyskanie odpowiedniej ilości punktów ECTS. Infromujemy, że prowadzący powinni wprowadzić oceny w terminie do 19.09.2016 r.


Podpięcia Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu (16.09.2016)
Szanowni Państwo,
pragniemy poinformować, że przedmioty realizowana awansem oraz przedmioty ogólnouczelniane zostaną podpięte automatycznie w dniu 20.09.2016 r.
Prosimy o zignorowanie komunikatów o konieczności podpięcia tych Przedmiotów.

Protokoły zaliczeniowe - Prowadzący Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu (16.09.2016)
Szanowni Państwo,
Do końca dnia 19.09.2016r. otwarty jest system edziekanat - koordynatorzy mogą wpisywać oceny.
Kliknij tutaj, aby pobrać instrukcję logowania oraz wprowadzania ocen i wydruku protokołów.

Kontakt - przedstawiciel studentów Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu (22.04.2016)
Szanowni Państwo,
pragniemy poinformoawać, że wszelkie uwagi odnośnie funkcjonowanie systemu USOS można przesyłać do przedstawiciela zespółu ds. wdrażania i obsługi systemu dziekanatowego, na adres mailowy: studentusos@up.wroc.pl

Pomoc materialna 2015/16 lato - wnioski można składać od 22.02.2016 Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu (10.03.2016)
Szanowni Państwo,
Wnioski o przyznanie pomocy materialnej na semestr letni 2015/16 można składać w systemie USOS od dnia 22.02.2016 r.

Przejdź do menu składania wniosków

Osoby, które wypełniły oświadczenie o dochodach w semestrze zimowym 2015/16, wypełniają tylko wniosek dotyczący semestru letniego!

Instrukcja postępowania:
1. Po zalogowaniu do systemu USOS należy przejść do zakładki "Dla Studentów" i kliknąć ikonę "Wnioski";
2. Powinny się wyświetlić następujące wzory dokumentów: "Oświadczenie o dochodach", "Wniosek o stypendium socjalne", "Wniosek o zapomogę", "Wniosek o stypendium specjalne dla niepełnosprawnych";
3. Najpierw należy wypełnić "Oświadczenie o dochodach". Po kliknięciu przycisku "złóż", należy oświadczenie wydrukować i podpisać;
4. Następnie można przystąpić do wypełniania "Wniosku o stypendium socjalne". W uzasadnionych przypadkach można zaznaczyć opcję "Stypendium socjalne w zwiększonej wysokości";
5. Wniosek należy złożyć i wydrukować poprzez kliknięcie wyświetlonego przycisk "drukuj" (przycisk pojawia się dopiero po złożeniu wniosku!);
6. Podobnie należy postępować w przypadku innych wniosków o udzielenie pomocy materialnej.
7. W dziekanacie należy złożyć wydrukowany i podpisany wniosek oraz oświadczenie dochodach!
Złożone wnioski trafiają bezpośrednio do Dziekanatu, gdzie dane podane we wnioskach oraz oświadczeniu o dochodach są weryfikowane na podstawie dostarczonych przez Państwa dokumentów oraz załączników.

W przypadku wątpliwości odnośnie pomocy materialnej, należy kontaktować się z pracownikiem dziekanatu. W przypadku problemów technicznych należy pisać na adres: usos@up.wroc.pl

Konta do wypłaty świadczeń z tytułu pomocy materialnej (data ostatniej aktualizacji: 27.10.2015)

UWAGA Studenci pobierający świadczenia pomocy materialnej.


W zakładce studia/stypendia/kontoBankowe mają Państwo możliwość zdefiniowania numerów kont bankowych.
Przypominamy, że właścicielem konta powinna być osoba która ubiega się o pomoc materialną, lub której pomoc materialna została przyznana.
Dodaj informacje o osobistym koncie bankowym.

Uwaga! W przypadku problemów z wprowadzeniem numeru konta, należy przesłać numer konta oraz nazwę banku i miejscowość oddziału banku na adres mailowy usos@upwr.edu.pl


Pomoc materialna Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu
Pomoc materialna


Więcej informacji można znaleźć na stronach Wydziałów Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu
Strona Wydziału BiHZ
Strona Wydziału IKŚiG
Strona Wydziału NoŻ
Strona Wydziału MW
Strona Wydziału PT