Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu - Centralny System UwierzytelnianiaNie jesteś zalogowany | zaloguj się
ostatnia migracja danych: ok. 5 godzin temu
usosweb_status_ok
ostatnia modyfikacja tego dokumentu: ok. 1 dzień i 3 godz. temu




Uwaga! Przerwa w działaniu USOS w dniach 24-26 stycznia 2020
Szanowni Państwo, od 24.01.2020 od godziny 20, do 26.01.2020 serwis USOSweb będzie niedostępny w związku z prowadzonymi pracami technicznymi. Przepraszamy za utrudnienia.
W razie pytań zapraszamy do kontaktu: usos@upwr.edu.pl




UWAGA! SZANSA DLA MŁODYCH PRZEDSIĘBIORCZYCH - TERMIN 18 GRUDNIA 2019 (11.12.2019)


BIURO KOOPERACJI I TRANSFERU WIEDZY
UNIWERSYTETU PRZYRODNICZEGO WE WROCŁAWIU


Przedłuża rekrutację

na Warsztaty z zakresu przedsiębiorczości
dla Studentów II stopnia oraz dla Studentów jednolitych studiów na kierunku Weterynaria

współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Zadania nr 4 projektu POWER na UPWR – kompleksowy program rozwoju uczelni, Umowa nr POWR.03.05.00-00-Z082/17-00

Program szkolenia przedstawia się następująco:

1. Generowanie pomysłów biznesowych (8h)
2. Metody tworzenia nowych produktów (8h)
3. Tworzenie efektywnych modeli biznesowych - Business Model Canvas (24h)
4. Finansowanie działalności biznesowej - Źródła przychodów w biznesie (12h)
5.Weryfikacja hipotez i założeń w kontekście rynku i produktu (8h)
6. Strategie komunikacji produktu i marki (16h)

Zajęcia zostały tak zaplanowane, aby dały możliwość poznania strategii budowania rentownych firm w oparciu o najnowsze, innowacyjne rozwiązania z zakresu metodologii rozwoju startupów i nauczania przedsiębiorczości.

Podczas warsztatów poznają Państwo metody generowania pomysłów biznesowych i tworzenia innowacyjnych produktów. Nauczą się Państwo budować efektywne i elastyczne modele biznesowe oraz poznają metody weryfikowania przyjętych założeń, dotyczących rynku, segmentu klientów czy kanałów dystrybucji. Przedstawione zostaną także sprawdzone sposoby generowania strumieni pieniężnych w biznesie oraz dowiedzą się Państwo w jaki sposób budować strategię i komunikować produkt, aby związać klienta i sprawić, że stanie się ambasadorem ich marki.

Organizacja zajęć przedstawia się w sposób następujący:

Uczestnikami szkolenia będzie grupa 60 osób – studentów w podziale na 3 grupy szkoleniowe (liczące 20 osób).

Czas trwania jednego szkolenia dla jednej grupy to 76 h zajęć (warsztaty to 2 dni po 6 h i osiem dni po 8 h dla jednej grupy). Jeden dzień w tygodniu do końca semestru letniego 2019/2020.

Ciekawym elementem udziału w warsztatach jest przeprowadzenie wśród uczestników przez Wykonawcę (podmiot zewnętrzny z dużym doświadczeniem w działalności szkoleniowej), testu oceniającego podniesienie wiedzy merytorycznej – TEST PRE i POST, gdzie Państwo będziecie sami mogli poznać swoje postępy w zakresie nabycia niniejszej wiedzy.

Dokumenty rekrutacyjne należy wypełnić i dostarczyć
do Biura Kooperacji i Transferu Wiedzy, bud. A-1, pok. 225 (II piętro)
do dnia 18 grudnia 2019 r.



Szczegóły udziału w szkoleniach znajdują się w poniższych dokumentach dostępnych na stronie internetowej projektu http://powernaupwr.upwr.edu.pl/dok_studenci

Więcej informacji dotyczących rekrutacji:
Izabella Łatak, Tel. 71 320 52 43 e-mail: izabella.latak@upwr.edu.pl

Link do Regulaminu uczestnictwa w szkoleniach:
https://www.upwr.edu.pl/akty_prawne/50458/zarzadzenie_nr_183_2019_rektora_uniwersytetu_przyrodniczego_we_wroclawiu_z_dnia_18_listopada_2019_roku.html


UWAGA! Nowa tura składania wniosków - Pomoc materialna 2019/20 zima (20.11.2019)
Szanowni Państwo!
W związku ze zmianami w module Wniosków, ruszyła nowa tura składania wniosków.
Osoby które do tej pory nie złożyły w Dziekanacie oświadczenia o dochodach i/lub wniosku, są proszone o ich ponowną rejestrację w nowej turze.

W przypadku wyświetlenia strony w sposób nieczytelny, prosimy o wyczyszczenie pamięci podręcznej swojej przeglądarki internetowej.
Poniżej zostały zamieszczone linki do stron z instrukcją czyszczenia pamięci podręcznej:
czyszczenie pamięci podręcznej w przegladarce Firefox
czyszczenie pamięci podręcznej w przeglądrace Chrome
czyszczenie pamięci podręcznej w przeglądarce Internet Explorer

UWAGA! przerwa techniczna w działaniu USOS 25-28.10.2019!
Szanowni Państwo,
w dniach 25-28.10.2019 wykonywane będą prace związane z aktualizacją USOS.
Prosimy o niekorzystanie z systemu w tych dniach.
W razie pytań zapraszamy do kontaktu: usos@upwr.edu.pl



Zmiana wyglądu serwisu USOSweb
Szanowni Państwo,
miło nam poinformować o kolorystycznej zmianie serwisu USOSweb.

W przypadku wyświetlenia strony w sposób nieczytelny, prosimy o wyczyszczenie pamięci podręcznej swojej przeglądarki internetowej.
Poniżej zostały zamieszczone linki do stron z instrukcją czyszczenia pamięci podręcznej:
czyszczenie pamięci podręcznej w przegladarce Firefox
czyszczenie pamięci podręcznej w przeglądrace Chrome
czyszczenie pamięci podręcznej w przeglądarce Internet Explorer

Witaj w systemie USOSweb
Pierwsze logowanie do systemu powinno być możliwe po otrzymaniu legitymacji studenckiej (dotyczy nowych studentów).
Problemy z logowaniem można zgłaszać mailowo na adres: usos@upwr.edu.pl

Zalogować można się poprzez CAS do którego przekierowuje przycisk "zaloguj", znajdujący się w prawym górnym rogu strony.
Domyślne dane logowania dla studentów to numer albumu (login) oraz hasło składające się z pełnego numeru PESEL, małej pierwszej litery imienia oraz znaku wykrzyknik (pisanych w podanej kolejności).

Po kliknięciu przycisku "zaloguj" nastąpi przekierowanie na stronę Centralnego Systemu Uwierzytelniania Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu , gdzie należy wprowadzić dane do logowania. Po poprawnym zalogowaniu nastąpi przekierowanie do strony USOSweb.

W razie konieczności, istnieje możliwość zmiany hasła do systemów UPWr w punktach do tego przystosowanych:
- Gmach Główny UPWr, ul. Norwida 25 (obok windy znajdującej się na lewo od wejścia).
- Wydział Biologii i Hodowli Zwierząt, ul. Chełmońskiego 38 C (wejście główne).
- Wydział Biotechnologii i Nauk o Żywności, ul. Chełmońskiego 37 (obok Dziekanatu).

Link do zmiany hasła dostępny z sieci wewnętrznej UPWr: http://upwr.edu.pl/zmiana_hasla

Ważne: Hasło musi spełniać następujące wymagania:
1. Nie może zawierać nazwy konta użytkownika ani części jego pełnej nazwy dłuższej niż dwa kolejne znaki.
2. Musi składać się z co najmniej sześciu znaków.
3. Musi zawierać znaki z trzech spośród następujących czterech kategorii:
a) wielkie litery alfabetu ( od A do Z)
b) małe litery alfabetu ( od a do z)
c) cyfry (od 0 do 9)
d) znaki niealfabetyczne (np. !,$,%)

Archiwum Prac Dyplomowych 31.03.2017
APD(Archiwum Prac Dyplomowych) pełni rolę katalogu oraz repozytorium elektronicznych wersji prac powstających na uczelni.Zasadnicza funkcja serwisu APD, oprócz archiwizowania i udostepniania prac, jest wspomaganie procedury ich składania i archiwizacji w systemie.APD pomaga skoordynowac i ułatwia te działania, definiujac składajacy sie z wykonywanych przez kolejne osoby kilku kroków proces obsługi prac, którego przejscie jest konieczne do poprawnego zarchiwizowana pracy w systemie.

Kilknij w ten link, przekierowuje on do systemu APD

 

Uwaga! Do systemu można wprowadzać tylko prace w formacie .pdf (zał. nr 3 do Zarządzenia Rektora UPWr nr 26/2017)

Zalogować można się poprzez CAS do którego przekierowuje przycisk "zaloguj", znajdujący się w prawym górnym rogu strony.
Domyślne dane logowania dla studentów to numer albumu (login) oraz hasło składające się z pełnego numeru PESEL, pierwszej małej litery imienia oraz znaku wykrzyknik (pisanych w podanej kolejności).

Po kliknięciu przycisku "zaloguj" nastąpi przekierowanie na stronę Centralnego Systemu Uwierzytelniania Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu , gdzie należy wprowadzić dane do logowania. Po poprawnym zalogowaniu nastąpi przekierowanie do strony APD.
Problemy techniczne z działaniem serwisu można zgłaszać mailowo na adres: usos@upwr.edu.pl


USOS Mail dla Studentów 08.11.2018
Instrukcja zawiera informacje o sposobie korzystania z elektroniczej poczty systemu USOSweb.

Kilknij w ten link, aby przejść do instrukcji

Rugulamin korzystania ze studenckiej poczty elektronicznej zgodny jest z Zarządzeniem nr 46/2017 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 4 kwietnia 2017 roku.


USOS Mail dla Pracowników 26.10.2018
Na potrzeby Pracowników naukowo-dydaktycznych opracowano instrukcję obsługi systemu USOS Mail, by usprawnić komunikację ze Studentami.

Kilknij w ten link, aby pobrać instrukcję

W razie dalszych problemów w obsłudze funkcjonalności, prosimy o kontakt pod adres usos@upwr.edu.pl


Instrukcje dla pracowników administracyjnych USOS

Kilknij w ten link, przekierowuje on do strony z instrukcjami dla pracowników administracyjnych USOS


Protokoły zaliczeniowe - Prowadzący 27.09.2016
Szanowni Państwo,
Do końca dnia 30.09.2016r. otwarty jest system edziekanat - koordynatorzy mogą wpisywać oceny.
Kliknij tutaj, aby pobrać instrukcję logowania oraz wprowadzania ocen i wydruku protokołów.

Kontakt - przedstawiciel studentów 22.04.2016
Szanowni Państwo,
pragniemy poinformować, że wszelkie uwagi odnośnie funkcjonowania systemu USOS można przesyłać do przedstawiciela zespołu ds. wdrażania i obsługi systemu dziekanatowego, na adres mailowy: studentusos@up.wroc.pl


Więcej informacji można znaleźć na stronach Wydziałów
Strona Wydziału BiHZ
Strona Wydziału IKŚiG
Strona Wydziału BiNoŻ
Strona Wydziału MW
Strona Wydziału PT